2015年12月15日火曜日

私のエンジェル、天国へ旅立つ My sweet angel passed away and went to heaven

こんなに早くお別れのときが来るなんて想像もしていなかった。
12月4日(金)22:30、ネイビー天国へ旅立つ。

夕方まではいつも通り元気で、ちょっと出かけて夜帰宅してからも変わった様子がなかったのに、ふと振り向いたら彼女が床に倒れている。とっさに抱きかかえた時は半分目を閉じていて、そのまま私の手の中で天国に旅立っていった。あまりにも短い生涯だった。

私たちが保護してから10ヶ月、たかがハトって思う人がいるかもしれないけど、彼女は私たちの家族の一員であり、私の中の輝くエンジェルだった。

きっと彼女はどこか違う世界で空高く翼を広げて飛ぶのを楽しんでいるに違いない。

また来世で会える日まで、まだ先になると思うけど待っていてね、愛するネイビー。

Our lovely girl Navy passed away on 4th of December, 2015.
Since we rescued her in front of the supermarket, we spent time with her for 10 months.
We expected that she would live with us for more than 10 years, but her death was happened so suddenly. We have still been having a hard time to accept her death.

We will see you in the next life, but the day hasn't come yet, so please enjoy flying and wait for us Navy. We loved you so much and will always love you forever.







0 件のコメント:

コメントを投稿